Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Воробйова С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Воробйова С. С. Особливості складних і складнопохідних слів у сучасній англійській мові [Електронний ресурс] / С. С. Воробйова // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2008. - Т. 16, вип. 14. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2008_16_14_14
| 2. |
Воробйова С. Позанавчальна діяльність вищого навчального закладу системи МВС України – сприятливе середовище формування професійної культури курсантів [Електронний ресурс] / С. Воробйова // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 10. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_12
| 3. |
Богдан Н. М. Методи та критерії оцінювання ризиків в туризмі [Електронний ресурс] / Н. М. Богдан, С. О. Воробйова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 15(2). - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_15(2)__3
| 4. |
Джуринський П. Б. Перевірка підготовки майбутніх магістрів з фізичної культури і спорту до діяльності в умовах фітнес-центру [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський, С. В. Воробйова, О. Ю. Хом’якова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 4. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_4_11 Мета роботи - перевірити ефективність підготовки майбутніх магістрів із фізичної культури і спорту (ФКіС) до професійної діяльності в умовах фітнес-центру (ФЦ). Матеріал і методи: анкетування, тестування, спостереження; статистичні методи, факторний аналіз. У дослідженні взяли участь 34 здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти 1 - 2 років навчання освітньо-професійної програми (ОПП) "Фізична культура і спорт", спеціальності 017 "Фізична культура і спорт". З метою визначення ефективності підготовки майбутніх магістрів із ФКіС до професійної діяльності в умовах ФЦ було здійснено анкетування здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти; визначено рівні сформованості готовності майбутніх магістрів із ФКіС до професійної діяльності в умовах ФЦ. По завершенні формувального етапу педагогічного експерименту показники, які характеризують високий рівень сформованості готовності до професійної діяльності в умовах ФЦ, збільшилися у здобувачів контрольної групи (КГ) із 7,34 до 11,20 %, у здобувачів експериментальної групи (ЕГ) із 8,44 до 24,12 %. Відповідно змінилися дані, які характеризують достатній рівень сформованості готовності до професійної діяльності - у КГ із 44,47 до 52,55 %, у ЕГ - із 49,31 до 68,22 %. Дані, що характеризують елементарний рівень сформованості готовності до професійної діяльності, зменшилися у КГ із 48,19 до 36,25 %, у ЕГ - із 42,25 до 7,66%. По завершенні педагогічного експерименту найбільш значущими структурними компонентами готовності були мотиваційний компонент; когнітивно-рефлексивний компонент; особистісно-діяльнісний компонент. Визначено та перевірено ефективність підготовки майбутніх магістрів із ФКіС до професійної діяльності в умовах ФЦ; удосконалено структуру підготовки майбутніх магістрів з ФКіС до професійної діяльності в умовах ФЦ; розвитку набули положення щодо розробки та проєктування змісту ОПП "Фізична культура і спорт" із підготовки майбутніх магістрів; визначено критерії та рівні сформованості готовності майбутніх магістрів із ФКіС до професійної діяльності в умовах ФЦ.
| 5. |
Воробйова С. С. Іншомовна комунікативна компетенція: проблеми і шляхи вдосконалення. Аудіювання як активний вид мовленнєвої діяльності [Електронний ресурс] / С. С. Воробйова // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2014. - Вип. 4. - С. 237-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2014_4_47
| 6. |
Воробйова С. С. Психолого-педагогічна модель майбутнього викладача вищої школи [Електронний ресурс] / С. С. Воробйова // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2016. - Вип. 6. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2016_6_22
| 7. |
Кучеренко Г. В. Основи методики самостійних занять фізичними вправами [Електронний ресурс] / Г. В. Кучеренко, С. В. Воробйова // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 58(2). - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_58(2)__12
| 8. |
Воробйова С. І. Ризики, що впливають на функціонування комерційних підприємств під час військового стану в Україні, та сценарії їх мінімізації [Електронний ресурс] / С. І. Воробйова // Економічний простір. - 2022. - № 180. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_180_17
| 9. |
Воробйова С. І. Аналітичний інструментарій точкового реінжинірінгу бізнес-процесів комерційного підприємства [Електронний ресурс] / С. І. Воробйова // Економічний простір. - 2022. - № 182. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_182_9
| 10. |
Легчилін А. Крос-культурні моделі цивілізаційної ідентичності [Електронний ресурс] / А. Легчилін, С. Воробйова // Українська полоністика. - 2020. - Вип. 17. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2020_17_7 Проаналізовано сучасні моделі цивілізаційної ідентичності, зокрема сфокусовано увагу на можливих сценаріях ідентичності в міжкультурному просторі в контексті понять "транс", "між", "крос" та ін. Методологічне значення цивілізаційної ідентичності обумовлено крос-культурним потенціалом цієї категорії, що спрямовує рефлексію на виявлення суперечностей та осмислення різноманітних і багатовимірних форм конфліктної динаміки глобального світу, які виникають з них. Це робить держави, нації, етноси, індивідів елементами одного порядку, тобто такими, що належать певній цивілізації. Зазначене узагальнення змінює тренди й сценарії в їх самовизначенні, яке стає ризикованим унаслідок множинності й багатозначності практик, що "розмивають" ідентичності нижчих рівнів і рангів.
|
|
|